Prea mult și prea puțin

Publicat pe Actualizat pe


15284978_344165509272724_4929556117723977684_n

 

Mă uit în oglindă. Nu sunt Zâna Zorilor, dar nici Muma Pădurii nu sunt. Nu sunt grasă, dar nici prea slabă nu sunt. N-am 1,80 dar nici 1,50. Nu sunt prea deșteaptă, dar nici făcută la beție nu sunt. Sunt un om simplu, obișnuit. Îmi place muzica, îmi plac filmele, îmi place să citesc, îmi plac călătoriile ocazionale, dar n-am făcut din asta o pasiune.   Mi-ar fi plăcut să pot cânta (și cânt, dar numai pentru mine și bietul meu cățel care vrei nu vrei tre’ să m-asculte), după cum mi-ar fi plăcut să joc în filme, pe care doar le vizionez. Ha, vrabia mălai visează! Și câte vrăbii sunt în țara asta… deschide televizorul sau niște reviste și o să vezi la ‘vrăbii’, că ți se acrește rapid de talente botoxate…

Mă scutur de vise și rămân eu. O femeie simplă, obișnuită, care vine de la serviciu și caută puțina relaxare în lumea asta plină de prea mult. Prea multă gălăgie, prea multă minciună, prea multă răutate, prea multe farduri aplicate parcă cu trafaletul în încercarea de a acoperi adevărul ce nu poate fi acoperit, prea multă ignoranță, prea multă invidie, prea multă ură, prea multă neliniște, prea multă suferința, prea multă nedreptate, prea multă frică, prea multă boală, prea multe arme, prea multă nesiguranță, prea multe amenințări, prea multă neîmplinire, prea multă imaginație folosită la modul tendențios, prea multă dorință de ‘îți arăt eu cine sunt’.

Dar și de prea puțin. Prea puțina dragoste, prea puțina sinceritate, prea puțin adevăr, prea puțina înțelegere, prea puțin altruism, prea puțină recunoștință, prea puțin suflet.

Atât de prea mult și prea puțin te poate lăsa în derivă, dacă ești mai sensibil și pui la suflet.

De aceea închid ochii minții, încercând să mă strecor printre tot ce e prea mult sau prea puțin, ca să pot pași în mâine zâmbind. Și ca să pot să mă plac. Că altfel, m-aș defini singură, ca fiind o nemulțumită. Și ar fi prea mult. Sau prea puțin?

sursa foto: proprie

Lasă un răspuns

