Marile iubiri pierdute, se tac.

Imagine Publicat pe Actualizat pe


blond1

Când am plecat, ai fost prea mândru să îmi spui: rămâi!

Când am plecat, am fost prea mândră să-mi întorc privirea spre tine și să-ti citesc ultimul gând.

De-am fi facut-o măcar unul dintre noi, poate nu am mai fi avut ce să ne reproșăm: tu, că nu ai vorbit… eu, că nu te-am privit. Dar n-am facut-o!

De atunci, viața noastră n-a mai avut nimic în comun, eu pe un drum, tu pe un altul, până la întâlnirea aceea neașteptată care ne-a luat prin surprindere  pe amândoi.

Eu la o masă într-un restaurant, tu la o altă masă în același restaurant. Într-un oraș în care cel puțin eu, niciodată nu mai fusesem.

Nici unul dintre cei care ne însoțeau pe fiecare dintre noi, nu știa povestea. Povestea mea, povestea ta, povestea noastră. Doar a noastră. Povestea unei mari iubiri, pe care amândoi am ascuns-o undeva în sufletele noastre, ferită de ochii curioși ai celor pe care i-am primit mai târziu în viețile noastre. Pentru că marile iubiri pierdute, se tac.

De aceea, toți au crezut că tăcerea care s-a lăsat peste noi, că privirile noastre care se intersectau și zăboveau îndelung și uimite asupra celuilalt, e o atracție de moment, fiindcă simțeau că chiar și tăcând ne vorbim…

N-au văzut plânsul din ochii tăi și nici lacrimile care picurau neoprit în sufletul meu înecându-l. Și nici nu le-au bănuit. Doar simțeam zâmbetele lor amuzate, nu aveam timp să le văd.

 

Cititi continuarea aici

 

sursa foto: internet

4 gânduri despre „Marile iubiri pierdute, se tac.

    GEORGE SORIN VENETE a spus:
    15/05/2017 la 10:35

    Titlul este de excepţie. O poveste frumoasă scrisă cu suflet și în care ne regăsim mulţi dintre noi. Uneori sau de cele mai multe ori iubirea mai înseamnă și suferinţă, bătălie, pentru că altfel ar fi de vânzare.

    Apreciat de 1 persoană

      Liana a răspuns:
      15/05/2017 la 11:07

      Titlul este ceea ce fac in viata reala. Doar in cea virtuala, pot sa il exprim. Si da, sentimentele sunt printre putinele „lucruri” care nu se pot cumpara / vinde. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

    Nicole a spus:
    15/05/2017 la 18:10

    Frumos scris si adevarat trait acest vis !

    Apreciază

Lasă un răspuns

