VĂ MULȚUMESC INVIZIBILILOR!

Imagine Publicat pe Actualizat pe


Trebuie să vă spun ceva.

Am deschis pagina asta, (blog îi zic unii)  🙂 dar eu nu consider că e un blog (acela e mult mai complex) dintr-o curiozitate de moment, într-una din nopțile mele “pustii”, când mi-am făcut curaj să văd cum îți faci un blog. Habar n-aveam cum se începe. Eu doar vizitam și citeam bloguri. Multe.

Din aproape în aproape, am reușit să  conturez ceva. 

Mi-am zis, ce-o fi, o fi! N-o să mă-mpuște nimeni. Sunt aâtea tâmpenii pe net, ce mai conteaza a mea. Așa și e,  probabil gânditi și voi cei care ați vizitat sau o să vizitați din întâmplare (am înca convingerea asta, deși au aparut și urmaritori 🙂 ).

Apoi am scris primul text. În concluzie, am facut asta pentru că îmi doream să pot vorbi cu cineva. Și ca de obicei, noaptea, n-aveam cu cine. Mi-am zis atunci ca o să vorbesc cu mine.

Dar… surpriză! În aceeași noapte a apărut primul vizitator! Mă uitam și nu-mi venea să cred!

Deși pagina asta are acum ceva numar de vizitatori și vizualizări, la care numar nu m-am gândit nici în vis (mai visez și cu ochii deschiși) că ar putea să ajungă, cred în continuare că vizitatorii mei intră… din greșeală,  🙂 pentru că eu am crezut că va fi un fel de jurnal, asta și este, doar că acum e public 🙂

Scriu la “inspirația” și dispoziția momentului respectiv. Și-mi place! 

Vorbesc cu mine și cu voi, și deși nu vă văd și nu vă cunosc, simt că vă iubesc, îmi sunteți dragi fără măcar să vă știu.

Aș vrea să vă mulțumesc și nu știu cum, pentru faptul că voit sau din întâmplare mă ascultați (citiți de fapt). Și mai ales pentru că nu mă mai simt atât de singură, sunt cu voi și mă bucură fiecare vizită a fiecaruia dintre voi, de parcă ați intra în casa mea și nu pe o simplă pagină de net, deschisă dintr-o curiozitate aproape copilărească.

Azi pagina mea a împlinit doi ani! Voi mi-ati oferit cel mai frumos cadou, prin CATCHY. A fost secunda mea de glorie. Săptamâna trecută, textul Doamnelor, nu faceți ca mine!, a fost pe locul I (la categoria articole Femei), fiind cel mai viralizat articol al săptămânii trecute.

catchy0

Deci,  VĂ MULȚUMESC INVIZIBILILOR, care sunteți acum “prezenți” în viața mea și-mi faceți zilele mai pline, mai frumoase. Mulțumesc Catchy, doamnelor Mihaela Cârlan și Cristina Lincu. Vă mulțumesc în  felul meu, la fel de simplu ca mine, trimițându-vă viral cele mai frumoase gânduri tuturor. 🙂  

Și… mai veniți pe la mine, când aveți timp și chef.

                                                                                                                       Cu drag, Liana.

2 gânduri despre „VĂ MULȚUMESC INVIZIBILILOR!

    vorbebune a spus:
    08/05/2017 la 22:39

    La cât mai mulți ani și multă inspirație! Felicitări!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

