Să merg la altul?

Imagine Publicat pe


pisi

‘ai di viața mea…  am fost la medic. Îi spun simptomele… și surpriza! Mă intreabă: care-i problema?

Îi spun ca nu știu, că doar de asta am venit, să aflu.

Calmante luați? zice.

Nu, îi raspund.

Păi asta e! Aveți nevoie de calmante!

Imi scapa un „ce…?” Îmi aruncă o privire ucigătoare și continuarea lui „ce” îmi înțepenește între dinți.

Îndrăznesc să zic: dom’ doctor, dar mă doare asta și asta… nu mă aude. O ține pe a lui, calmante și repaos. Cică stau prost cu nervii și de-aceea mă doare aia și aia și aia…

Ies mai năucă decât am intrat în cabinet, desigur după ce am achitat onorariul de 250 de lei.

Dar am rămas tot ca o mâtă leșinată, de mă târâi pe lângă pereți… și fără calmante, că astea-mi mai lipseau… oricum aproape adormeam în picioare.

I-am lăsat rețeta, poate o ia pentru el, că era cam agitat…

Mâine merg la altul, poate găsesc unul zdravăn la cap (că ăsta sigur n-avea toate țiglele pe casă), care să mă înzdrvenească și pe mine, altfel o să fiu nevoită să iau calmante!

 

sursa foto: proprie

Un gând despre „Să merg la altul?

    GEORGE SORIN VENETE a spus:
    12/08/2017 la 20:00

    😂😂😂😂

    Apreciază

Lasă un răspuns

