A mea!

Imagine Publicat pe Actualizat pe


br7

Parca mai ieri eram o copila zgubilitica, cautand mereu alta traznaie pe care sa o fac. Astazi, privesc in urma zambind nostalgic spre copilaria ramasa in spate, pe care copilul meu nu poate sa o inteleleaga.

„Cum? Nu existau laptopuri? Nici calculatoare? Nu auzisei de internet???” Nu aveai nici telefon mobil???

Ii spun ca nu. Eu alergam pe dealuri,  jucam sotron si cate alte jocuri si eram atat de libera, pericolele erau aproape inexistente… ca vedeam vaci, porci, oi, gaini, rate, curci si toate neamurile lor din regnul animal domestic.  

„La televizor le vedeai?” ma intreaba.

In realitate, ii raspund. La televizor si pe net le vezi tu…

„Si nu-ti era frica de ele?”

Ii explic calm si zambind, ca sunt cele mai dragalase si inofensive creaturi de pe pamant…

„Oare care e mai frumoasa? ma intreaba? Copilaria mea? Copilaria ta?

Nu stiu ce sa-i raspund si o „scald” evaziv, ca fiecare are partea ei de frumusete…

Dar in gand imi spun hotarata: „a mea”! Pentru ca azi copiii doar citesc sau asculta despre ceea ce noi parintii, atunci, chiar trăiam.

 

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

