“Cine m-a facut om mare”

Imagine Publicat pe Actualizat pe


images2

Piesa Deliei, “Cine m-a facut om mare”, rascoleste in mine tot ce n-am stiut ca mai exista, ca mai traieste latent acolo in strafundurile fiintei mele. Cine m-a facut om mare, ma face sa privesc inapoi indelung si sa plang… pentru ca cine m-a facut om mare, nu mi-a spus nimic despre viata. Mi le-a trantit pe toate direct in fata, facandu-ma sa iau decizii de moment, pe care le-am regretat uneori…

Privesc cu ochii de acum, fetita si mai tarziu adolescenta de atunci. Si sunt fericita. Atat de fericita si de linistita. Ca atunci.

Cine m-a facut om mare, a adus in viata mea femeia care am devenit. Cu de toate. Cu bucurii, cu iubiri, cu tristeti, cu griji, cu sperante, cu deznadejde uneori, cu frici, cu vise, cu deziluzii si iarasi cu cu sperante si vise. Dar si cu iubire. Traita intens, cu maxima pasiune, ametita de aburii densi, dar din pacate efemeri ai fericirii.

Imi amintesc de parca au trecut niste luni, nu niste ani, despre iubirea cea mare. Atunci am fost cea mai frumoasa femeie din lume. Asa ma vedeam privindu-ma in ochii tai. Pentru ca asa ma vedeau ochii tai.

Astazi, sunt doar o femeie. Cine m-a facut om mare, nu mi-a spus si ca deseori viata doare, nu ma pregatise pentru asta…

Timpul care m-a facut om mare, le-a amestecat pe toate, facand un cocktail nebunesc,  numit viata.

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

