Idei trăsnite, ivite într-o minte obosită

Imagine Publicat pe Actualizat pe


copil1

Aseară am intrat pe You Tube, ca în fiecare seară. De data asta am ascultat Delia, până la… delir!

N-o mai ascultasem de mult. 

În timp ce melodiile se derulau, eu gândeam că “Cine m-a făcut om mare”, trebuia să mă învețe și pe mine, că fericirea ti-o “fabrici” singură, n-o cumperi de nicăieri, nici măcar “la negru”. Fiindcă n-are preț. Am aflat asta târziu și pe pielea mea.

Trebuia să-mi spună și că veșnică pe lume, e doar schimbarea. “Cine m-a făcut om mare”, nu mi-a spus mai nimic despre viață.  Și-am plâns…

toamna1

Și mai gândeam că s-au inventat atâtea lucruri nebunești pe lumea asta, însă, “Parfum de fericire”, nu. Și nici n-o să se inventeze vreodată, pentru că ingredientele, nu există. Sau dacă da, sunt secrete.

fata

sursa foto: internet

 

Lasă un răspuns

