Iarta-ma iarna

Publicat pe Actualizat pe


p11

Nu-mi place iarna. Poate pentru ca e frig? Sau poate pentru ca iarna ucide tot ce e verde, viu, frumos?  Ucide frunzele, ucide florile, ucide gazele, ucide iarba prin care imi place atat de mult sa merg desculta… ucide fluturii, alunga pasarile cu tot cu cantecul lor, imi ia cantecul greierilor pe care ii ascult in fiecare vara intrand pana in camera mea, insotindu-mi somnul si visurile. Doamne, cat iubesc greierii, desi niciodata n-am vazut macar unul in realitate. Iarna mi-i fura. Ma lasa goala de bucurii… Iarna imi fura caldura, soarele, cheful de viata. Ma trezesc in fiecare dimineata doar pentru ca trebuie, fara bucurie.

Tot iarna mi-a adus si frigul din suflet, luandu-mi intr-o singura zi marea dragoste. O singura zi i-a trebuit. Poate de atunci n-am mai iubit-o. Mereu am intrebat-o: DE CE?

Nu mi-a raspuns niciodata. Poate ca nu avea ce sa-mi raspunda…

Iarta-ma iarna, dar nu pot sa te iubesc. Ia-ti zapezile de pe sufletul meu si du-te…  Tu imi iei tot ce ma bucura si-mi face zilele frumoase. Nu pot sa te iubesc, ai frumusetea ta, dar pe mine ma lasi rece… desi esti anotimpul in care m-am nascut. Poate si faptul ca de cate ori vii, stiu ca-mi mai furi un an… Uite, vezi? Mereu gasesti ceva sa-mi furi. Nu pot sa te iubesc. Ia-ti frumusetea de gheata si du-te… iertandu-ma!

 

sursa foto: internet

Un gând despre „Iarta-ma iarna

    Iarta-ma iarna « DINCOLO DE MINE a spus:
    31/12/2016 la 01:02

    […] Sursă: Iarta-ma iarna […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

