Vreau o punte peste “timp inapoi”

Publicat pe Actualizat pe


images8

Azi am stat de vorbă cu mine, lucru pe care îl fac destul de rar. Momentele în care îmi permit să fac asta, sunt prea puține. Dar și pentru că nu vreau să mă cert singură.

Printre altele, am visat cu ochii deschiși. Și m-am întrebat, cum ar fi, dacă viața m-ar lăsa să fac o punte peste “timp înapoi”, dându-mi totodată, un număr limitat de – trei, să zicem –  greșeli de îndreptat. Ce anume aș alege să îndrept din multitudinea greșelilor făcute? Pentru că am făcut destule greșeli, recunosc. Sunt om, iar a greși e omenește, se spune.

Două, fără dar și poate, le-aș îndrepta. Acelea sunt fără drept de apel. Categorice. Acelea care ar fi făcut ca viața mea să fie altfel. Nu știu dacă mai frumoasă, sau mai bună. Poate dimpotrivă. Dar destul de diferită și mai plină.

A mai ramas una. Ohoohoooo…  greu de ales!

Cititi continuarea aici

 

Lasă un răspuns

