Danseaza cu mine, te rog…

Publicat pe Actualizat pe


 

dans2

Danseaza cu mine… danseaza cu mine… danseaza cu mine…
E una din zilele cand as vrea, cu toata fiinta mea sa iti spun: danseaza cu mine…

Ca o ruga se aude gandul in sufletul meu, soptit, aproape plans…
Danseaza cu mine te rog,  pe melodia lui Johnny Reid – Dance With Me, danseaza cu mine pe melodia lui Chris DeBurgh – Lady In Red, danseaza cu mine pe… oricare dintre sutele de melodii, pe care am dansat amandoi de-a lungul iubirii noastre…
Sa simt din nou ca plutesc, sa uitam de lume, sa uitam de noi, sa uit de mine, sa ne miscam pe ritmuri lente sau pe ritmuri nebune pe care noi le-am inventat, cautandu-ne cu sufletele, cu inimile, cu mainile, cu buzele, cu iubirea… sau macar cu amintirea…
Dar cum as putea s-o mai fac azi, cand nu mai am curajul sa te rog nimic…
Azi, iubirea pare ca s-a risipit, sufletele noastre dorm despartite, gandurile… si ele merg alaturi, ca noi, dar singure… atat  de singure, prin ceata deasa ce ne inconjoara.
Cum? Cum sa-ti spun altfel, decat in gand si numai pentru mine, danseaza cu mine…
Cum sa o spun, fara sa te uiti la mine ca la un film, detasat si fara sa ma vezi cu-adevarat?

Timpul, nemilos, a sters stralucirea zilelor din viata noastra. Ne-a furat in fiecare zi farame din sentimentele ce ne-au unit,  ciobindu-le, deformandu-le sau chiar zdrobindu-le,  dandu-ne in loc rutina. Incet, dar sigur s-a instalat comod monotonia. Am uitat – nu stiu cand – sa traim. Dansul din fiecare seara, era un joc al nostru, ametitor de tandru… Cand ai uitat?
Mi-e dor de noi, mi-e dor de viata, mi-e dor sa visez, mi-e dor sa ma vezi, mi-e dor… mi-e dor de mine.
Si iar iti spun, in gand doar, priveste-ma, sunt aici, sterge-mi lacrimile de pe obraji si danseaza cu mine, te roooog…

sursa foto: internet

Un gând despre „Danseaza cu mine, te rog…

    O alta singuratate a spus:
    18/10/2015 la 17:59

    Esti atat de singura fata, dar ai un suflet atat de viu… Norocul tau ca reversi in scris tot ce simti….

    Apreciază

Lasă un răspuns

