E blond! Blond!! Blond!!!

Publicat pe Actualizat pe


img.

Trebuie sa pleci urgent in delegatie. Adica maine.” Mi s-a spus la birou. Maine… mormai si eu. Asta e. Pentru trei saptamani? Uffff, cam prea mult. Gandesc rapid ce am de facut, ce iau cu mine ce nu iau…

Brusc imi aduc aminte ca ar trebui sa-mi aranjez putin parul. Sun coafeza care-mi spune ca azi nu este, dar imi face loc maine daca e graba. Ii zic: lasa ca ma descurc.

Si m-am descurcat…

In drum spre casa, opresc la un magazin, sa-mi imi iau o vopsea, sa-l uniformizez imi zic, ca n-o fi un capat de tara sa dai o vopsea pe par. Gasesc nuanta mea de blond, o iau, ajung acasa si m-apuc de treaba. Cu chiu, cu vai, o intind pe par. Ma uit la ceas, zice in prospect 25 -30 de minute. Ma duc la bucatarie, deschid televizorul, laptopul, astept sa treaca minutele. Intre timp, vine “colegul” meu de apartament, care intra, se uita la mine, se holbeaza mai corect, apoi zice: “ce faci? te faci coafeza? si bruneta???”

Mistocar de felul lui de cand il stiu, nu-l bag in seama, ma uit la el si-i raspund la ambele intrebari cu un “da” scurt. Zice: “ mde… e alegerea ta”. Il las in pace, eram preocupata cu o lista…

Ma uita la ceas. 25 de minute. Super imi spun, hai la baie. Intru, ma uit in oglinda o data, a doua, a treia oara, de fiecare data stergandu-ma la ochi. Sterg oglinda! Ma uit iar! Si zbier: e blond!  blond!! blond!!! Oglinda imi striga in ochi: e brunet! E negru! Negru!! Blond! – zbier iarasi la ea.

Negru, zice si sotul meu din usa. Ma uit la el si aproape plangand il intreb: eu ce sa fac acu’?

Rade, un ras bezmetic pentru ca niciodata nu m-a vazut altfel decat blonda, si-mi raspunde: „daca ai fost in stare sa te vopsesti singura, poti sa te si razi singura! Aparatul de ras, e acolo!” Si iese strambandu-se de ras…

Iar eu, peste o jumatate de ora, ies din baie bruneta, spunandu-mi intr-una: e blond, blond, blond…

2 gânduri despre „E blond! Blond!! Blond!!!

    mistreata neprietenoasa a spus:
    07/10/2015 la 21:35

    Doamne… Ingrozitor!😂😂😂inteleg sa nu fi iesit chiar nuanta ta… Dar asta e chiar catastrofa! Sunt alaturi de tine😜

    Apreciat de 1 persoană

      Diana Dee a răspuns:
      08/10/2015 la 18:10

      Niciodata colegii nu m-au strigat „blondo”. Pana in dimineta asta 😀 ))))). M-am resemnat pentru trei saptamani…

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

