N-am sa ma iert si n-am sa te iert…

Publicat pe Actualizat pe


 

 

113

Pentru tot ce ar fi putut sa fie…

Pentru tot ce n-am mai trait, pentru tot ce n-am mai iubit, pentru tot ce n-am mai suferit, pentru tot ce n-am mai ras, pentru tot ce n-am mai plans, pentru tot ce n-am mai spus, pentru tot ce n-ai mai spus, pentru tot ce n-am mai facut, pentru tot ce n-am mai indraznit, pentru tot ce n-am mai aflat, pentru tot ce n-am mai cautat, pentru tot ce n-am mai visat, pentru tot ce n-am mai cantat, pentru tot ce n-am mai chemat, pentru tot ce nu m-a mai bucurat, pentru tot ce n-am mai sperat, pentru tot ce n-am mai privit, pentru tot ce n-am mai dorit, pentru tot ce n-am mai avut, pentru tot ce nu am mai vrut, pentru tot ce ar fi putut sa fie… pentru tot si pentru toate…

Dar mai ales, pentru toate zilele ce n-au mai fost niciodata la fel, n-am sa ma iert si n-am sa te iert!

sursa fot: internet

Lasă un răspuns

