Cuvinte nerostite. Sau ce nu stii, nu te doare?

Publicat pe Actualizat pe


14390842_1131842950198471_8150203599788179056_n

 

Nu stiu cum ranesc palmele…

Stiu doar cum ranesc cuvintele…

Cele spuse, dar si cele nespuse.

Despre cele spuse… hmmm, macar te lasa cu o certitudine. Placuta sau nu.

Pe mine, cele nespuse m-au durut cel mai tare.

Pentru ca desi le-am citit in priviri, n-am sa stiu niciodata daca au existat cu adevarat, ori a fost doar imaginatia mea.

Pe unele as fi vrut cu disperare sa le aud, de aceea am ramas cu durerea…

Cat despre altele, as fi vrut sa nu existe nici macar in dictionare…

Se spune ca ce nu stii, nu te doare. Poate da, in unele situatii.

Dar eu si acum mai simt durerea aceea nefireasca, pe care doar cuvintele nerostite pot sa ti-o aduca… 

foto: by Liana

Lasă un răspuns

