daca nu stiu… ce nu stiu.

Publicat pe Actualizat pe


Cu toata fiinta mea detest tot ce e anormal pe lume… din punctul meu  de vedere. Una dintre cele… multe anormalitati, e chestia cu… (ups!) homosexualii! Nu tine de mine sa-mi stapanesc parerile (nespuse pana acum public) si simturile, n-am ce-mi face! Asta sunt eu! N-am nimic cu ei ca oameni, daca nu stiu… ce nu stiu.

Daca stiu, iertata sa fiu, dar “se zbarleste parul pe mine” :).

Eeeeei, acum paradoooxuuul! Cum naibii pot sa ma uit la „Brokeback mountain” (si nu o singura data),  ba mai mult decat atat, sa plang. Da’ nu asaaa… lacrimat, ci cu toata fiinta mea! Ma doare sufletul, ma revolt, sufar alaturi de ei, imi spun ca nu-i drept sa fie asa, ca unii oameni s-au nascut sa traiasca la extreme fericirea si durerea! Asta gandindu-ma la cei doi protagonisti ai filmului. Sa fiu bine inteleasa!

In realitatea de zi cu zi, ramane valabila treaba cu zbarlirtul!

Un paradox. Asta e. Si nu mi-l pot explica :).

Lasă un răspuns

